maykedecock.reismee.nl

The Quote Top 5

4. Om 07.00u ’s ochtends loop ik naar de morning devotion. De rest is moe, ik ben dus alleen. Onderweg kom ik mijn 2,5 jarige buurjongetje Sam (waarover al veel geschreven) tegen. Hij wil graag mee en gaat naast me zitten.Er wordt begonnen met een gebed. Eén man bidt en de rest is muisstil. Ik kijk, zoals altijd, naar beneden; ik ben bang dat ik in slaap val wanneer ik mijn ogen dicht doe. Opeens verschijnen de twee grote labradorogen van Sam in beeld (en denkt hij er niet bepaald aan om zijn volume iets te dempen): “Lock ya eyes, they’re praying.”

Reacties

Reacties

nance

Hij kijkt hier wel erg ondeugend en listig, zo heb ik hem niet gezien. Pas maar op dat ie niet in je koffer duikt ( stiekem) mee naar Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!