maykedecock.reismee.nl

The Quote Top 5

1. Gayale, mijn inmiddels vriendinnetje uit het dorp kwam op bezoek. Ik wilde dat zij de eerste was die in de grote koffer met megaveel kleren die mijn moeder mee heeft gebracht kwam shoppen (ik weet niet van wie de kleren allemaal waren, maar ontzettend bedankt!). Het is een ontzettend lief, heel oprecht, superontwapenend meisje en ze heeft een niet al te makkelijk leven; een paar nieuwe, mooie kleren zouden haar goed doen. Nou, eerlijk waar, ze heeft gegild, me tachtig keer omhelsd, de kleren gezoend, al precies ingepland wanneer ze welke kleren zal dragen, hoe ze deze kan combineren en kleren voor haar moeder en broer uitgezocht. Hierna lieten Annemiek en Marjolein haar foto’s van Nederland zien, waar ook zij heel graag naartoe zou komen. Ik heb haar uiteraard, zoals bij ieder ander, proberen uit te leggen dat ze veel gelukkiger is hier dan dat ze in Nederland zou zijn en dat ze dus niet naar Nederland moet willen komen. Dit bleek weinig indruk te hebben gemaakt. Op één van de foto’s stond een koe. “Do you have cows over there?”. Antwoord: “Eehm, yeah, many”. “If a cow can go to Holland, I can go to Holland.”. Uitgeluld. Niks meer op te zeggen.

Reacties

Reacties

nance

Of nie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!